maandag 27 december 2010

Mijn motivatie...

Als boerenzoon ben ik op mijn negentiende als verpleegkundige migrant van de Belgische Kempen naar de Nederlandse Kempen gekomen. Mijn leven ben ik actief geweest in zorg en welzijnswerk: als psychiatrisch verpleegkundige, afdelingshoofd van een TBS-kliniek, innovator in het ouderenwerk 'Vitaal Grijze'. teamleider opleidingen cultureel en maatschappelijk werk, wethouder maatschappelijke ontwikkeling, fractievoorzitter van de PvdA Oirschot en docent management en organisatie bij Fontys Sociale Studies.

Als 56-jarige jongeling woon ik al bijna dertig jaar samen in de mooie plattelandsgemeente Oost- West- en Middelbeers (sinds 1997 behorend tot de gemeente Oirschot). Ik ben vader van drie opgroeiende kinderen van 19, 18 en 15 jaar. Mijn grote hobby's zijn voetbal en toneel, waarbij ik de talenten van mijn kinderen zoveel mogelijk ondersteun.

Ik wil me inzetten voor:
  1. De leefbaarheid in kleine kernen.
  2. Bouwen voor jongeren in de plattelandskernen.
  3. Ouderen als vitale kracht van de samenleving.
  4. Een mens- en diervriendelijke veehouderij.
Kortom:
Behoud van een platteland waar het leuk wonen, werken en recreƫren blijft, wat een zege is voor een duurzame Brainportregio met haar kenniswerkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten